در حال بارگذاری ...
با حضور قطب الدین صادقی

کارگاه «نمایش خیابانی، از ایده تا اجرا» برگزار شد

به همت کانون تئاتر خیابانی استان مرکزی کارگاه «نمایش خیابانی، از ایده تا اجرا» با حضور استاد قطب الدین صادقی در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان مرکزی، کارگاه «نمایش خیابانی، از ایده تا اجرا» با حضور استاد قطب الدین صادقی روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار شد. 

در نوبت صبح جنبه های علمی و نظری نمایش خیابانی، پیشینه و کارکرد آن در ادوار مختلف، تمایز آن با سایر گونه های اجرای نمایشی و وضعیت نمایش خیابانی در ایران و گذشته و آینده ی آن مورد بحث قرار گرفت. در نوبت عصر پس از تکمیل مباحث نظری شماری هنرمندان حاضر اتودهایی برای نمایش خیابانی اجرا کردند که سپس هر اجرا مورد نقد و بررسی قرار گرفت. 

میثم سرآبادانی، مسئول کانون تئاتر خیابانی استان مرکزی این کارگاه را به عنوان اولین برنامه از مجموعه کارگاه های آموزشی برنامه ریزی شده برای سال جاری معرفی کرد.

کارگاه «نمایش خیابانی، از ایده تا اجرا» با حضور بیش از 80 نفر از هنرمندان و هنرجویان تئاتر استان مرکزی روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار شد. 




مطالب مرتبط

با حکم مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی

سعید کمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک شد
با حکم مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی

سعید کمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان مرکزی، شهرام سلطانی مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی طی حکمی سعید کمانی را به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک منصوب کرد.  سعید کمانی دانش آموخته بازیگری ...

|

نظرات کاربران