در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «روییدن» در دلیجان

نمایش «روییدن» به کارگردانی علی علیزاده در دلیجان روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان مرکزی، نمایش  «روییدن» به نویسندگی شعیب مکتب داری و کارگردان علی علیزاده در دلیجان به روی صحنه رفت. 

در خلاصه متن این نمایش آمده‌است: مادر نوید و سارا که شوهرش -پدر سارا- را یک ماه پیش از دست داده چند روزی‌ست بچه‌ای عجیب به دنیا آورده که هیچ چیزش به انسان نمی‌ماند؛ و مادرشان هرروز چیزهایی از بدنش می‌روید که گویی هرلحظه بیشتر شبیه نوزاد عجیب‌الخلقه‌اش می‌شود. نوید و سارا تصمیم می‌گیرند خودشان از پس این مشکل بر بیایند و‌لی...

الهه کریمی و علی علیزاده در نمایش «روییدن» بازی می‌کنند و دیگرعوامل عبارتند از: نویسنده: شعیب مکتب داری طراح و کارگردان: علی علیزاده تهیه کننده: امید اصغری، دستیار کارگردان: کمند حیدری صدا بردار : صادق اصغری طراح لباس: الهه کریمی طراح صحنه: علی علیزاده طراح پوستر: حامد کاظمی.

نمایش «روییدن» 10 تا 21 مهرماه 1402 در دلیجان به روی صحنه رفت. 

 




مطالب مرتبط

نمایش «خون بس» در اراک به صحنه رفت

نمایش «خون بس» در اراک به صحنه رفت

نمایش «خون بس»، به کارگردانی امین‌خان محمدی، از 18 تا 30 آذر 1402، در تماشاخانه رضا یونسفرد فرهنگسرای آیینه شهر اراک به صحنه رفت. 

|

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی برگزار شد

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی برگزار شد

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی شامگاه جمعه نوزدهم آبان با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از مسئولان و مدیران استان مرکزی و شهرستان ساوه در محل سالن سلمان ساوجی این شهرستان برگزار شد.

|

نظرات کاربران