در حال بارگذاری ...
به‌منظور برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

جلسه هماهنگی بخش مجالس شبیه‌خوانی در تفرش برگزار شد

در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در تفرش، برای اجرای بهتر بخش شبیه‌خوانی این رویداد، رایزنی و برنامه‌ریزی شد.

به گزارش ایران تئاتر، جلسه هماهنگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش شبیه‌خوانی، روز دوشنبه ٢٧ شهریور در محل سالن جلسات فرمانداری تفرش و با شرکت اداره‌های عضو ستاد، مسئولان کمیته‌های اجرایی و با حضور حجت‌الاسلام‌ حسین اجرایی (امام‌جمعه تفرش) برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌ اجرایی، با برشمردن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های تفرش در خصوص هنر شبیه‌خوانی از جمله تکایای متعدد تاریخی، وجود هنرمندان شاخص کشوری شبیه‌خوان، مخاطبان هنردوست و علاقه‌مند به تعزیه، میزبانی از چنین جشنواره‌هایی را در تفرش، مفید ارزیابی کرد.

در ادامه، سعید مویدی، معاون فرماندار تفرش، با تشکر از اداره‌های همکار و هیئت‌مدیره انجمن تعزیه و مسئولان کمیته‌های اجرایی، برگزاری این بخش از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را فرصتی برای معرفی تفرش و فرهنگ اصیل این شهر به‌خصوص هنر شبیه‌خوانی دانست.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر به ارائه پیشنهادات خود در خصوص اجرای بهتر جشنواره پرداختند و مواردی به تصویب رسید.

تفرش، میزبان بخش شبیه‌خوانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی است. این جشنواره با حضور ١١ گروه از ۶ استان از ۴ تا ٧ مهر در تکایای تاریخی خلچان و ششناو برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی برگزار شد

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی برگزار شد

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی شامگاه جمعه نوزدهم آبان با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از مسئولان و مدیران استان مرکزی و شهرستان ساوه در محل سالن سلمان ساوجی این شهرستان برگزار شد.

|

نمایش «خون بس» در اراک به صحنه رفت

نمایش «خون بس» در اراک به صحنه رفت

نمایش «خون بس»، به کارگردانی امین‌خان محمدی، از 18 تا 30 آذر 1402، در تماشاخانه رضا یونسفرد فرهنگسرای آیینه شهر اراک به صحنه رفت. 

|

با حکم مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی

سعید کمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک شد
با حکم مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی

سعید کمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان مرکزی، شهرام سلطانی مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی طی حکمی سعید کمانی را به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک منصوب کرد.  سعید کمانی دانش آموخته بازیگری ...

|

نظرات کاربران