در حال بارگذاری ...

رضا یونس‌فرد، هنرمند تئاتر، درگذشت

رضا یونس‌فرد، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی و مسئول درگاه سایت ایران تئاتر در اراک، بر اثر سانحه‌ای همراه با دختر کوچکش درگذشت.

به گزارش ایران تئاتر، رضا یونس‌فرد، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی، به همراه دخترش باران یونس‌فرد (بازیگر کودک) روز گذشته (شنبه 18 شهریور) بر اثر سانحه‌ای در استان مازندران، درگذشتند.

رضا یونس‌فرد، کارشناسی بازیگری را از دانشگاه آزاد اراک و کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش را از دانشکده هنر و معماری تهران دریافت کرده بود و چند دوره ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی را برعهده داشت.

او از سال ۱۳۷۸ به طور جدی فعالیت در عرصه نمایش را آغاز کرد. علاقه یونس‌فرد به ژانر کمدی و فانتزی باعث گرایش او به نمایش کودک شد و در حدود سال ۱۳۹۰ گروه نمایش «اشک و لبخند» را به طور رسمی ثبت کرد. او فعالیت‌های متعددی از نویسندگی و کارگردانی تا بازیگری را در زمینه نمایش تجربه کرده بود.

نمایش «اولد سیتی» آخرین اثری بود که زنده‌یاد یونس‌فرد به عنوان نویسنده و کارگردان، تیر 1402 در فرهنگسرای آیینه اراک به صحنه برد.

سایت ایران تئاتر، درگذشت رضا یونس‌فرد (هنرمند و مسئول درگاه ایران تئاتر در اراک) و دخترش را به خانواده و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.




مطالب مرتبط

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی برگزار شد

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی برگزار شد

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی شامگاه جمعه نوزدهم آبان با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از مسئولان و مدیران استان مرکزی و شهرستان ساوه در محل سالن سلمان ساوجی این شهرستان برگزار شد.

|

نمایش «خون بس» در اراک به صحنه رفت

نمایش «خون بس» در اراک به صحنه رفت

نمایش «خون بس»، به کارگردانی امین‌خان محمدی، از 18 تا 30 آذر 1402، در تماشاخانه رضا یونسفرد فرهنگسرای آیینه شهر اراک به صحنه رفت. 

|

با حکم مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی

سعید کمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک شد
با حکم مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی

سعید کمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان مرکزی، شهرام سلطانی مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی استان مرکزی طی حکمی سعید کمانی را به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی اراک منصوب کرد.  سعید کمانی دانش آموخته بازیگری ...

|

نظرات کاربران