در حال بارگذاری ...
در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

پوستر اولین همایش علمی و تخصصی نمایش درمانی در شازند رونمایی شد

در ادامه برگزاری نخستین جشنواره تئاتر «اشک‌ها و لبخندها» در سال گذشته، امسال این برنامه در قالب همایش علمی و تخصصی نمایش درمانی برگزار خواهد شد

به گزارش تئاتر مرکزی و به نقل از انجمن نمایش شازند، پوستر اولین همایش علمی و تخصصی نمایش درمانی در شازند رونمایی شد. این همایش با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و با هدف پیشگیری و کاهش اعتیاد با موضوع نمایش درمانی در شهرستان شازند برگزار خواهد شد در روز چهارشنبه 24 خرداد با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شورا و شهردار شهرهای شازند و مهاجران ، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از هنرمندان در نگارخانه برادران شهید فرهمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  رونمایی شد.

در این مراسم رونمایی محمد مبین معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شازند ، اظهار امیدواری کرد که جشنواره امسال به مراتب با کیفیت تر از سال گذشته با تقسیم کار دقیق تر و برنامه ریزی بهتر باشد و بتوانیم در سال های آتی در سطح گسترده تر منطقه ای و کشوری این جشنواره رابرگزار نمائیم.

در این جشنواره عباس کمندلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رییس شورای سیاستگذاری است، مریم ملکی دبیر جشنواره ، مهدی غلامی دبیر اجرایی و ایمان عاجلو مسئولیت تبلیغات و اطلاع رسانی را عهده دار هستند و در این مراسم احکام عوامل اجرایی جشنواره به آنان تقدیم شد.

در حاشیه این مراسم، نمایش خیابانی نصرت به کارگردانی پژمان محمودی و بازیگری بهار ورمزیان و مسیحا محمودی اجرا شد.

سال گذشته نخستین جشنواره تئاتر اشکها و لبخندها در شازند برگزار شده و این همایش به نوعی دومین گام از جشنواره قبل محسوب شده و طی روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد




نظرات کاربران