در حال بارگذاری ...

داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان مرکزی معرفی شدند

وحید فخرموسوی، ناصر کریمی‌نیک و افشین عبدالهی به عنوان اعضای هیئت داوری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان مرکزی، سینا دلشادی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی، داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان مرکزی را معرفی کرد.

بر این اساس، وحید فخر موسوی، ناصر کریمی‌نیک و افشین عبدالهی به عنوان اعضای هیئت داوری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند.

سیدوحید فخر موسوی، دارای کارشناسی ادبیات نمایشی اراک و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است که پیش از این، معاون دفتر آموزش وتوسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدیر مجتمع خاتم الانبیاء و رییس ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود و سیاهکل بوده است.

ناصر کریمی‌نیک که از سال 1364 فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرده است، دارای کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و اجرای بیش از 20 نمایش را در کارنامه خود دارد.

افشین عبدالهی، فعالیت هنری خود را از سال 73 آغاز کرده است و مدرک لیسانس بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارد. او سابقه کارگردانی و بازی در  نمایش‌های متعدد و همچنین تجاربی در زمینه بازی در چند فیلم سینمایی را در کارنامه دارد. وی در حال حاضر مدرس هنر در هنرستان و دانشگاه است.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی استان مرکزی 25 تا 27 آبان 1401 و به دبیری رضا یونسفرد برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران