در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کشور

سومین سالن اختصاصی نمایش استان مرکزی در دلیجان افتتاح شد

بزرگترین و سومین سالن اختصاصی نمایش (بلک باکس) استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در دلیجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان مرکزی، مراسم افتتاح سالن بلک باکس دلیجان با حضور دکتر کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، دکتر سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، دکتر سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان، خیرین و مدیران شرکت‌های صنعتی و هنرمندان و استاد عزت اله رمضانی فر از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون عصر دوشنبه ۱۳ تیر برگزار شد.
دکتر کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس علی صفری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر، حمید صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، دکتر سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، دکتر علیرضا سلیمی نماینده مجلس، استاد عزت اله رمضانی فر بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، علی‌رضا رعیت مسئول انجمن نمایش شهرستان دلیجان در این مراسم حضور داشتند.
سالن بلک باکس دلیجان، یکی از  بزرگ‌ترین سالن‌های بلک باکس استان با ظرفیت صندلی ۱۵۰ نفر و متراژ ۲۲۰ مترمربع و سومین سالن پس از شهرهای اراک و ساوه  است.
از زیرساخت‌ها و تجهیزات این سالن می‌توان به نصب یک‌صد پرژکتور اشاره کرد که در کنار پیشرفته‌ترین دستگاه تخصصی تنظیم نور و ۱۲ پرژکتور تخصصی، این سالن را به مجموعه‌ای منحصربه‌فرد در استان تبدیل می‌کند.
نکته مهم دیگر این سالن، قابلیت جابجایی و تنظیم صندلی‌ها و سکوها، بر اساس نوع برنامه فرهنگی هنری است که این سالن را به یک مجموعه چندمنظوره تبدیل می‌کند.
همچنین اتاق فرمان تخصصی تنظیم نور و صوت خارج از سالن واقع‌شده و دارای اتاق انتظار و باجه فروش بلیت مجزا است.

برای ساخت این سالن مبلغ ۸ میلیارد ریال هزینه شده‌ که ۳ میلیارد از اعتبارات دولتی و ۵ میلیارد ریال از مساعدت شرکت‌ها و خیرین تأمین‌شده است.




نظرات کاربران