در حال بارگذاری ...
تا 15 بهمن ماه

مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر زنده است تمدید شد

به ‌دلیل تقاضای مکرر هنرمندان و طی بررسی‌های انجام شده و مشورت با دبیران بخش های مختلف، مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه جشنواره هنر زنده است تا ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی جشنواره، درپی تقاضاهای مکرر هنرمندان و ضمن تماس های شفاهی و مکتوب  برای تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاستگذاری جشنواره "هنرزنده است" با تمدید مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه موافقت کرد.
بنابراین گزارش، شورای سیاستگذاری جشنواره با بررسی علل مطرح شدن این تقاضاها که تقارن مهلت تحویل آثار با امتحانات دانشگاهها و مدارس عالی و حضور در جشنواره های متعدد از سوی هنرمندان عزیز است ،  با تمدید مهلت تحویل آثار تا 15 بهمن ماه موافقت کرد.
جشنواره ی هنر زنده است در چهاربخش : فیلم(به دبیری کمال تبریزی) ، تئاتر(به دبیری بهروز غریب پور)، موسیقی(به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت(به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره پذیرای تولیدات  متنوع هنرمندان جوان کشور- در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخشهای غیررقابتی  است و برابر با فراخوان منتشر شده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان پرداخت  خواهد کرد .
نخستین دوره جشنواره آنلاین "هنر زنده است" را مؤسسه فرهنگی هنری "برداشت آخر" و مجموعه فرهنگی هنری "مربع11 " برگزار می‌‌کنند و متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات فراخوان جشنواره با شماره 09035943899 تماس بگیرند. همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه کامل فراخوان می‌توانند به آدرس سایت و اینستاگرام https://portal.aafestival.ir مراجعه کنند.




نظرات کاربران