در حال بارگذاری ...
جواد روستایی در دیدار با استاندار مشکلات جامعه تئاتر استان را مطرح کرد؛

بغض رییس انجمن نمایش استان در دفاع از معیشت هنرمندان تئاتر

جواد روستایی رئیس انحمن هنرهای نمایشی استان مرکزی در دیدار جمعی از هنرمندان این استان با استاندار در سخنانی با بیان گوشه‌ای از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه تئاتری استان نسبت به اوضاع نابسامان معیشتی هنرمندان تئاتر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تئاتر مرکزی، جلسه دیدار جمعی از هنرمندان استان در رشته های مختلف هنری با استاندار داشتند برگزار شد.

در این دیدار جواد روستایی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با بیان گوشه ای از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه تئاتری استان با اشاره به  اقدامات درخور تحسین هنرمندان تئاتر استان در راستای آموزش نکات بهداشتی، گفت: هنرمندان استان با برگزاری جشنواره تئاتر مجازی به عنوان یکی از استاناهای پیش‌قدم در این موضوع اتفاق مهمی را رقم زدند اما واقعیت این است که در روزهای کرونایی اوضاع معیشتی هنرمندان تئاتر نابسامان است و باید در این باره اقدام عاجلی صورت بگیرد.

روستایی در ادامه افزود: قریب به شش ماه از تعطیلی سالن های نمایشی استان می گذرد و این در حالی است که در استان های همجوار ساز و کار مناسبی از طرف ستاد کرونا اتخاذ شده که همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجراهای تئاتر برقرار شود. لذا وقت آن رسیده که استان مرکزی هم این مهم را در دستور کار قرار بدهد و مسئولین مربوطه نیم نگاهی به تنها راه امرار معاش هنرمندان تئاتر داشته باشد که اوضاع اصلا مناسب نیست.

در ادامه و در حالی که بُغض رییس انجمن هنرهای نمایشی مانع از بازگو کردن صریح شرایط بد اقتصادی برخی از اعضای خانواده تئاتر استان شد، اما این جریان به گوش استاندار و هیات همراه رسید و در معیت مدیرکل و مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، قول همراهی و همکاری صمیمانه در برطرف نمودن این مشکل داده شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران