در حال بارگذاری ...
با پایان یافتن مراحل داوری آثار نمایشی دهمین دوره

هنرمندان برگزیده جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه «صحنه» معرفی شدند

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر «صحنه» در سالن همایش حوزه هنری استان مرکزی برگزار شد و برگزیدگان معرفی گردیدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آستان مرکزی  در این جلسه هیأت داوران جشنواره متشکل از  حجت ا... سبزی، قدرت ا... فتحی و حمیدرضا ابراهیمی ضمن ارج نهادن به تلاش یکایک هنرمندان شرکت کننده و سپاس ویژه از برگزار کنندگان، آرای خود را پس از تماشا و ارزیابی 10 اثر نمایشی، به شرح زیر اعلام کردند:

در بخش موسیقی: 

با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از گروه موسیقی نمایش های شاه شکار و وقتی کلاغها آواز می خوانند تقدیر به عمل می آورد.

در بخش بازیگری زن: 

ضمن تقدیر از پرستو رشانی به خاطر بازی در نمایش یک روز مرغی، هنرمندان فاطمه طیبی به خاطر بازی در نمایش زندگی آفلاین، زهرا محمدی به خاطر بازی در نمایش ترامادول و ترنم محمدی به خاطر بازی در نمایش تِیکن به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

در بخش بازیگری مرد: 

ضمن تقدیر از حشمت الله زارعی به پاس سه دهه حضور مستمر و به ویژه اخلاق مدار در عرصه هنرهای نمایشی، محمدجواد شریفی به خاطر بازی در نمایش گرای گم شده، رامین قادری به خاطر بازی در نمایش زندگی آفلاین، همچنین پوریا رضایی به خاطر بازی در نمایش یک روز مرغی و شایان سلطانی به خاطر بازی در نمایش تیکن عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

در بخش کارگردانی: 

ضمن تقدیر از آقای شاهین سلطانی به خاطر کارگردانی نمایش وقتی کلاغها آواز می خوانند، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بدون اولویت به بهمن پارساآرا کارگردان نمایش تِیکن و رامین قادری کارگردان نمایش زندگی آفلاین اهدا شد.

در بخش نویسندگی: 

ضمن تقدیر از شهرام سلطانی به خاطر نویسندگی نمایش وقتی کلاغها آواز می خوانند، لوح تقدیر و جایزه نقدی به هنرمندان شایان سلطانی نویسنده نمایش «تیکن» و ناصر کریمی نیک و امید عباسی نویسندگان نمایش «گرای گم شده» و رامین قادری نویسنده نمایش «زندگی آفلاین» و ایمان ملکی پور نویسنده نمایش «یک روز مرغی» اهدا شد.

این دوره از جشنواره در شرایط ویژه کرونایی و بدون حضور مخاطب در نیمه اول اسفندماه 99 و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی برگزار شد




مطالب مرتبط

نظرات کاربران