در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر سی و سومین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان مرکزی معرفی شدند

دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی هیات داوران این دوره از جشنواره را معرفی نمود.

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی، طی حکمی از سوی جواد روستایی دبیر این دوره از جشنواره،  کیومرث مرادی، شهرام زرگر و محمد لارتی  به عنوان تیم داوری معرفی شدند.

کیومرث مرادی (۱۳۵۱ در تهران) نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه ایرانی و مؤسس مدرسه تخصصی بازیگری و کارگردانی پادمآرت[۱] (کمپانی تئاتر امید ایران) است.

شهرام زرگر در سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد. زرگر لیسانس بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فوق لیسانس ادبیات نمایشی را از دانشکده سینما تئا‌تر دانشگاه هنر گرفت. شهرام زرگر عضو هیئت علمی دانشکده سینما و تئا‌تر دانشگاه هنر است و ضمناً به ترجمۀ آثار ادبیات نمایشی می‌پردازد

محمد لارتی متولد کرمانشاه بوده و فعالیت خود را در این شهر از سال 76 شروع کرده است. در پرونده کاری وی تهیه‌کنندگی، کارگردانی، آهنگسازی و بازیگری آثار نمایشی متعددی دیده می‌شود. وی همچنین دبیر علمی و اجرایی جشنواره‌های ملی تئاتر ایثار را از سال 84 تا کنون بر عهده داشته است.

گفتنی است این نفرات طی سه روز از تاریخ 26 الی 28 آبان 1400 تعداد 10 اثر نمایشی را در سه شهرستان اراک ، خمین و محلات مشاهده نموده و در تاریخ شنبه 29م آبان آرای خود را طی مراسم اختتامیه اعلام خواهند نمود .




نظرات کاربران