در حال بارگذاری ...
در ادامه پیگیریهای ساخت بلک باکس در اراک صورت گرفت

دیدار رییس انجمن هنرهای نمایشی استان با شورای اسلامی شهر اراک

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی ، پس از پیگیریهای شفاهی و مکاتبه ای ، جواد روستایی رییس اجنمن نمایش استان به جلسه ای با شورای اسلامی کلانشهر اراک فراخوانده شد و طی دیداری که با ریاست کمسیون فرهنگی این شورا انجام پذیرفت ، مطالبات هنرمندان نمایش شهر اراک که پیش از این از طریق طومار امضا شده نیز به رویت اعضای شورا رسیده بود مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت .

 مطالبه و درخواستی که توسط هنرمندان مطرح شده است ، ساخت سالن بلک باکس و پلاتوی تخصصی تئاتر است که متاسفانه همچنان و پس از سال‌ها جای خالی آن در شهر اراک مشهود است و هنرمندان نمایش را وادار کرده در تنها سالن چند منظوره و قاب صحنه ای موجود در کنار سایر فعالیتهای اجرایی غیر نمایشی در این سالن ، به اجرا بپردازند .

جواد روستایی پیشنهاد ساخت سالن بلک باکس در پارک مرکزی و پرتردد شهر ، همچنین درخواست دریافت مجوز ساخت پلاتوی تخصصی در محوطه فرهنگسرای آینه اراک را به این شورا مطرح نمود تا در ادامه مراحل قانونی آن صورت پذیرد.

همچنین کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک ضمن پذیرفتن این درخواست و پیشنهاد قول همکاری خود را با مجموعه انجمن نمایش اراک و هنرمندان این شهر برای تحقق این موضوع ارائه داد .




نظرات کاربران