در حال بارگذاری ...
به همت گروه نمایشی نقطه

نمایش « غلط » در خمین به روی صحنه می‌رود

به گزارش دفتر انجمن نمایش خمین ، نمایش « غلط » به نویسندگی و کارگردانی رامین علیزاده در سالن کوثر شهرستان خمین اجرای عموم می‌رود .

غلط نمایشی است که در پی تاثیرگذاشتن بر ناخودآگاه مخاطب است.
در این اثر، نمایشنامه داستانی از یک گروه نمایشی را یک ساعت پیش از شروع نمایش در یک جشنواره روایت می کند و جریان بسیار ساده ای را که آنها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
اما این فقط جریانیست که در نمایشنامه میگذرد.کارگردان در این اثر به فرم رئالیستی نمایشنامه بسنده نمی کند و با کمک بازیگر و موسیقی رگه هایی از اکسپرسیونیسم را برای تاثیر بر ناخودآگاه مخاطب ارائه می‌دهد.
گویا کارگردان و بازیگر از کانسپت هایی چون جنگ در حرکاتشان بهره می‌برند.
نمایش از طراحی نور و صحنه پیچیده ای بهره نمی برد و بیشترین تمرکزش بر کار بازیگر است و این میتواند چالش مناسبی برای بازیگران جوان این اثر باشد.

بازیگران (به ترتیب حروف الفبا) :پروین اسماعیلی، رحمان اسماعیلی، فاطمه احمدی، مریم انصاری، رضوان حسینی، الهه حیدری، ایمان خیری، ساغررجبزاده، سوگندرجبزاده، امیرمحمدرنجبری، سعیدزمانی، مسعودزیدی، فوآد طاهری، رامین علیزاده، آزاده محسنی، فاطمه محلاتی، سحرمختاری، زهرامختاریان، محمد جواد منعمی. 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: موسیقی:ایمان خیری، دستیار کارگردان:مریم ایرانشاهی، نور:محمدشایسته، عوامل اجرا:علی اکبری.نیما نوبخت.محمد بنی هاشمی، عکاس:آتنا هادی، ساخت تیزر:امیرمحمدرنجبری.پروین اسماعیلی.

نمایش «غلط»  از 6 الی 10 مرداد 97 در دو سانس 18 و 20 به صحنه می‌رود.




نظرات کاربران