در حال بارگذاری ...
در همایش « هفته مبارزه با مواد مخدر »

چند نمایش خیابانی در میادین شهر ساوه اجرا شد

به گزارش دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ساوه ، نمایش‌های « غرق شدن در اکواریوم » و « ضخمه زندگی » در ایام هفته مبارزه با مواد مخدر در قالب همایش آثار نمایش‌های خیابانی به اجرای عموم پرداختند که با استقبال مخاطبان این شهرستان مواجه شد .

بنا به این گزارش نمایش « غرق شدن در آکواریوم » به نویسندگی و کارگردانی فردین محمدی و بازی نسترن بلیان ، کمال امین ، فردین محمدی داستان جوانی ب نام حامد را به تصویر میکشد که بر اثر یک اختلاف با پدر خود از خانه فرار کرده و به دنیای اعتیاد پا میگذارد ، حامد عاشق دختری به نام رها است ، رها پدری معتاد دارد و پدر‌حامد با این وصلت راضی نیست گویا دوست ندارد دختر یک شخص معتاد عروسش شود و در نهایت خود حامد نیز معتاد می‌شود و پدر نادم و پشیمان به سراغ حامد آمده و او را ترک می‌دهد و به رها می‌رساند!

همچنین نمایش « ضخمه زندگی » به نویسندگی و کارگردانی عرفان خردمند و بازی متین خلیلی ، هدیه آذربخش ، سید مهدی طباطبایی فرد ، داستان از درگیری دو موزیسین موسیقی خیابانی بر سر اشتباه نوازی! یکی از آن دو به نام متین آغاز می‌شود.
درگیری  بالا می‌گیرد و با ورود نازنین نامزد متین از میان جمعیت به داخل ماجرا فاز جدید و اتفاقات تازه ای از نمایش رخ می‌دهد.

شایان ذکر است پیش از این نیز نمایش خیابانی « یک کارگر ساده » به نویسندگی و کارگردانی مهدی ملکی بیگدلی در فضایی کمدی و شاد اجرا شد.

بازیگران مهدی ملکی ، مجتبی رعیتی، محسن دهقانی، محمدحسین جامشیر و سجاد قربانی هستند و داستان یک جوان است که مدتها در شرکتی زحمت کشیده و مقدمات ازدواج را فراهم کرده که کارخانه ورشکست می‌شود و رغیب او برای اینکه زود به‌مقصد برسد پول نزول می‌کند .کارگر با دوست افغانش به کارگری می‌رود تا بتواند اقساطش را پرداخت کند.

ناگهان ارزش پول بعلت نوسانات اقتصادی پایین میاید و فردی که نزول داده دچار زیان شدید میشود و تمایل دارد زودتر پول خود را پس بگیرد .فردی هم که نزول گرفته دیگر قادر به خرید ملک و ماشین نیست و باقی ماجرا... .

 

 




نظرات کاربران