در حال بارگذاری ...
در شهرستان خمین

سومین دورهمی نمایش برگزار شد

به گزارش دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خمین : دورهمی نمایشی خمین یک جشنواره تئاتری داخلی است که به همت انجمن نمایش خمین و حمایت اداره ارشاد این شهرستان ، در پایان هر دوره با آموزش هنرجویان و اعضای جدید برگزار می شود.

جواد طاهری دبیر اجرایی این دوره از همایش افزود : در واقع اولین گام و اجرای صحنه ای هنرجویان جدید می باشد. سومین دورهمی نمایش خمین در حالی برگزار می شود که در مدت زمان کوتاه بعد از دومین دوره و اولین دوره برگزار شد. چرا که با توجه به مهاجرت اصحاب نمایش این شهر که از سال ۹۰ استارت خورده بود و این اواخر اعضای فعال این انجمن به چند تن بیشتر نمی رسید . در نتیجه سیاست انجمن نمایش خمین در جهت جذب اعضای جدید برنامه های متنوعی رو در دستور کار خود قرار داد که از جمله کلاسهای آموزشی و کمک به هنرجویان در برگزاری اولین اجرای صحنه ای آنها ست. همچنین با تحقیق و بررسی تمامی پرونده های موجود در انجمن نمایش که نزدیک به سه ده فعالیت در خود دارد و اعضای بسیاری را به خود دیده ، نتیجه را بدین شکل ارزیابی کردیم که اکثر کسانی در انجمن ماندگار شدند که توانستند در آغازین هفته های ورودشان به انجمن اجرای صحنه داشته باشند. از این رو هدف اصلی این دورهمی ها سهل کردن اولین اجرا برای هنرجویان است.
سومین دورهمی نماشی خمین در فروردین ۹۷ با تعداد ۱۹ اثری نمایشی از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ برگزار شد. این در حالی است که دومین دورهمی حدود شش ماه قبل با ۱۳ نمایش و اولین دورهمی نیز ۶ ماه قبلتر از آن با ۸ نمایش برگزار شده بود.
ساختار سومین دورهمی نمایشی خمین کاملا حرفه ای تر و به شکل یک جشنواره کامل برگزار گردید.
و امیدوار هستیم که دوره های بعد به شکل شایسته تری برگزار گردد.
گفتنی است در اختتامیه این دوره ، خداداد خدام و مهدی محمدی رییس و نائب رییس انجمن هنرهای نمایشی استان به عنوان مهمان حضور داشتند .




نظرات کاربران